Saturday, September 05, 2009

Full moon



Originally uploaded by aduush
Nemôžem si pomôcť ale pri tejto pesničke ma prepadla taká neprekonateľná chuť niečo napísať, až som neodolala ...

V skutočnosti to nebude nič dlhé a opäť ani nič zmysluplné, celkom ma bavia moje miničlánky postrádajucé dáky hlbší zmysel, ale o tom to je, vravím si :)

Dnes mám reading day! :) Čítam od rána do večera s jedinou prestávkou na jedlo a asi s tromi na záchod. Je jedno, že to sem napíšem, aj tak si to nik neprečíta, ale o tom to je, vravím si :)

Rozmýšlam ako sa dá na flickri dosiahnuť explore ..

Mala by som poslať fotky do súťaže, no nato som príliš lenivá a zase to odložím na zajtra s vedomím, že ich pošlem až niekedy budúci týždeň. Niekedy som fakt .. šibnutá. Ale o tom to je, vravím si :)

Nejde nám teplá voda, ešte týždeň nepotečie.. pri predstave, že dnes večer ma ešte čaká strčiť hlavu pod prúd studenej vody ma striasa, no už to nemôžem ďalej odkladať, moje vlasy sú v katastrofálnom stave, olej by sa z nich asi mohol žmýkať .. fuj!

Kúpila som si post-it a mierne sa do toho zbláznila, zachvíľku budem mať lístočky všade po izbe a nielen tam... už som vravela, že niekedy som fakt šibnutá? .)

1 Comments:

At 22:16 , Blogger Modrooka said...

Občas si to někdo přečte :-)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home