Tuesday, October 23, 2007

Paranormálny jav



Tak.
Neviem, čo to so mnou v poslednej dobe je.
Ja sa vám totižto musím priznať - mám zo seba radosť. Ja viem, narcistické sklony sa u mňa prejavili už i skôr, ale toto je niečo celkom iného charakteru!

Napr. teraz! Pred 20 minútami (t.j. okolo 10 hodiny večernej) som sa zobrala a čuduj sa svetu, upratala si izbu .. len tak, sama od seba.

Ono, bordel tu stále tróni,
len tak niečo, ho z trónu nezosadí,
avšak bordel je tu o poznanie menší,
voľný kúsok na stole tu už viac nechybí.

Toľko k môjmu dneska extra kreatívnemu črevu, ktoré vsunulo i bonus v podobe inojazyčného slovesa.

Hm, ale.. nedá mi to, ja sa tu mám kde pohnúť! Kebyže chcem a viem (ale ja neviem), tak i mlynské kolo so skrčenými kolenami by sa tu dalo spraviť. Len neviem, či by to nedopadlo viac ako katastrofálne.

Ďalšou mojou radosťou v mne samej je fakt, že sa dopujem samím ovocím. Ja som ovocie zbožnovala i predtým, ale nejako extra som sa ním nekŕmila. No teraz každý deň do seba dáke ládujem. Mhmm mňam!
A poslednej mandarínky niet ..

A úplne najneuveriteľnejšia vec bola keď som prehlásila, že som nespokojná sama so sebou, lebo žiadnu kondičku nemám. Doteraz mi to bolo šuma fuk, kondička - nekondička, hnilá som (bola..).

A tak som vyhútala takú vec!

Cvičiť by ste ma asi neprinútili, na to som ešte stále hnilá.
.. Ale plávať, to je už o inom!
Tak som teda všeliakými možnými dobre znejúcimi a lákavými rečami nalákala kamošku na plávanie (t.j. ja - ona, štvrtok, hneď po škole, hodinka/hodinka a pol).
Tešíím sa!
Snáď moja radosť po týždni neprejde...

Takže, mám zo seba radosť.

Ozaj, a aby som nezabudla - buď to ovocie, alebo som si to vsugerovala do hlavy ja sama, ale zatiaľ čo sa všetci drkocú vonku cestou do školy, aká je im zima, ja sa iba usmievam ako slnce na hnoji a je mi fajn.. A niekedy sú viacej naobliekaní ako ja, i s rukavičkami! :D

3 Comments:

At 20:51 , Blogger sas said...

hmm, to plavanie je dobry napad.. veru si ma navnadila. v sobotu pojdem,aj keby tragace padali.. :))
tak si sa rozhodla pre zdravy zivotny styl, co? :))

 
At 23:05 , Blogger Blacksun said...

Oye, ty si ale zive striebro, ale najkrajsi zivotny pocit je skutocne spokojnost samej so sebou, vtedy od nikoho nic necakas a predsa si stastna s tym koho mas pri sebe stale, nech je to uz cokolvek :-) Lebo ak Ti jedneho dna zacne liezt na nervy ta slecna v zrkadle, tak je to v haji.

 
At 16:13 , Blogger motýľ said...

Miska, prajem ti veselého Silvestra a PF 2008 :))) a nech Ti v nom nechýba láska!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home