Monday, May 14, 2007

O nečakanej radosti

Tak som si spokojne lebedila na lavičke, veď predsa, niet sa kam ponáhľať, bus mi asi pred 15 minútkami zdrhol a ďalší má prísť o hodinku.
Rozjímala som o všetkom možnom, hlavou mi vírili optimistické, reálne, nereálne, naivné i všelijaké iné myšlienky.

No jedna tetuša si povedala: No tak toto teda nie, ta mladá slečna rozložená na lavičke nebude takto všakovakô rozjímať! .. a z môjho ojedinelého pondelňajšieho rozjímania ma jednoducho, ako lusknutím prsta, vytrhla.

Ešte som nevedela, čo za kulehu na mňa chystá, akurát som postrehla, že dáka tetuš si kupuje zmrzku a potom, s pohľadom sústredeným na moju plátenú tašku na kolenách, sa ku mne nebezpečne, a musím podotknúť, že i hrozivou rýchlosťou približuje.
Až keď zastala celkom blízko, blízučko ( už bola v mojej osobnej sfére! ) so záujmom sa ma spýtala, vraj :
"Môžem?" a rukou naprahnutou na moju tašku sa s iskričkami v očiach začala vytešovať z malých pokladov na taške.
Na tetuš som sa usmiala, pozitívne prikývla a už som len počúvala ako sa na moju tašku chrlia slová ťažkého kalibru, a to - pochvaly.

"A to si si sama takú tašku robila, či si ju dakde kúpila?" nestačí tetuške už len obdivovanie a obchytkávanie gombíkov, už i vyzvedá!
"Sama, sama.. "
"Aháá a tento gombík, ten vyzerá tak starodávne!! A ešte i tento! No krása!!" obdivuje gombík mojej vlastnej výroby, ktorý sa mi však nepodaril, ale i tak som ho tam capla..
Jednoduchý gombík a la smajl. Prekvapuje ma, aká z neho bola nadšená.
"No krásna taška!! Vážne! Hneď by som takú vnúčaťu kúpila! A ešte k tej tvojej sukni sa tak krásne hodí.. hmm no eňo ňuňo! Normálne si ma ňou potešila!"

A odkráčala preč, lížuc svoju zabudnutú, poloroztopenú zmrzlinu, nečakajúc na moju reakciu či záverečnú ďakovačku. (ale nebojte sa, priebežne som jej ďakovala :)

inkriminovaná doneba vychválená taška (snáď vám ale nebude vadiť, že je v trošku zhoršenej kvalite)

9 Comments:

At 21:04 , Blogger Marek Zeman said...

jeeej na tej taske su aj tie ciceee.. inak vsetky tie starodavne vyzerajuce gombiky si si ty sama robila? ak ano, tak ulitu dole pred tvojou sikovnostou :D

 
At 21:06 , Blogger Misiska said...

dakujem :)) aaaale neviem, kt. ty myslis starodavne, to jej sa zdal ten s usmevom starodavny, taky ten vedla toho bieleho odznaku :)

 
At 21:09 , Blogger Marek Zeman said...

myslim tam tie vpravo.. a aj inde :) proste take, ktore sa nedaju najst v beznom obchode pre krajcirky alebo v tescu :))

 
At 21:59 , Blogger sas said...

eine kleine feine Tasche :)) sehr schon :))

 
At 22:11 , Blogger Misiska said...

Danke schon, Sas :))

 
At 21:06 , Blogger pluto said...

jejda ty si asi sikovna mala tvoriva dievcicka :-D no fakt dnesny gympel je asi uplne cosi ine ako byvavalo :-D ta taska je konc pekna zaujimava

 
At 20:50 , Blogger motýľ said...

Ano , taska je pekna a svieza, mladistva ako tvoj vesely clanok :)))

 
At 15:01 , Blogger Misiska said...

vdaka vam chlapcii :D

 
At 17:41 , Blogger mashishka said...

AAAAAA! To male pletene!!!To si tiez robila sama??? AAAAAAA!!! Take chcem! :P

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home