Sunday, May 13, 2007

Pohoda

Toto bude možno tak trochu klišé post. Veď čo, je neskoro a Misis sa zastrájala, že už pôjde do perín, kedže zajtra, ako inak, skoro vstáva... Ale zrovna teraz, ako na potvoru, sa jej písat článok zachcelo. Celý týždeň sa prehovára k novému postu a .. nič, až teraz. Ale späť ku môjmu trochu klišé ...


Vždy keď vidím toto, spomeniem si, ako som sa čvachtala asi v 10 stupňovom anglickom mori (teda ono.. anglické more neexistuje, ale veď sa chápeme.. snáď) s foťákom v ruke, v rifliach vyhrnutých na stehnách a dokonca i rolák som vtedy mala, aká mi zima vtedy bola.

Doteraz sa čudujem, že ten foťák nespravil čľup čľup a naveky ma neopustil vo vodách anglických, Woolacombských. No ale pokračujme.

Zubami som drkotala o 106, i 107 ak chcete, ale také nadšenie ako keď sme sa tam vtedy bláznili, by som asi ťažko vedela teraz napodobniť.
Bolo to famózne, úžasne... a vždy keď vidím tu fotku, musím sa usmiať, príde na mňa strašná pohoda a preto tu má svoje čestné miesto.


A teraz už vážne Dobrú noc :)

3 Comments:

At 21:01 , Blogger Marek Zeman said...

jaj v takej studenej vode sa macat :) to ja s mojou imuninou by som bol uz asi chory :)) Zavidim ti to anglicko, ja som tam nikdy nebol.. vlastne v zivote som bol len 2x pri mori :D

 
At 21:03 , Blogger Misiska said...

ja uz 4x!! muehehe :DDD a o mesiac.. o mesiac to bude 5x! Viva la France!! :)))

 
At 21:07 , Blogger Marek Zeman said...

hm.. ale tak ja, este dieta socializmu som nemal take moznosti ako mas teraz ty :D ja som bol rad ked .. ked.. vlastne uz ani neviem :)) este som bol maly tak som bol rad vlastne asi stale :D no..trosku odveci komentar, nevadi

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home