Tuesday, January 23, 2007

Sila Špaget(k)y

Neverte Špagetám!
(Týmto Vás urýchlene žiadame, aby ste si pred otvorením balíčka špagiet skontrolovali cez nejaké priehľadné miesto, či sa vo vnútri nenachádza krvilačná špageta, alebo dokonca celé komando krvilačných špagiet - chirurgičiek. Za pochopenie ďakujeme, je to v prospech Vášho zdravia, ak si plne vážite svoje isto veľmi cenné ruky a iné končatiny Vašej telesnej schránky.
Antikrvišpageta.sk)


Milujem špagety i všetky ostatné typy cestovín. Ale čo je moc, to je moc!

Roztvorila som sáčok od vyššie spomínaných špagiet, že si idem tie milované špagety spraviť a v tom, v tom sa to stalo!
Zrazu...zrazu na mňa vyletela jedna špageta a bojovne na mňa zaútočila svojimi dvoma strašne ostrými koncami a zanechala mi na ňu aspoň dvojmesačnú pamiatku. Na dlaň mi totiž vyryla jej poznávaciu značku, jej podpis ala Zorro pomstiteľ bez Z(etka). Nehoráznosť!

Nie nie vážení, ak ste si mysleli, že toto je len ďalší zo série príbehov relácie Verte-Neverte tak nie, sklamem vás, to iba moja fantázia pracuje.

V skutočnosti mi tento šrám síce spôsobila Špageta, ale naša. Ani som si nestihla všimnúť kedy tak precízne a bezbolestne (ale iba chvíľku) stihla vykonať tak presne rovný chirurgický rez.


Ctená Špagetka

3 Comments:

At 15:06 , Blogger Marek Zeman said...

looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

 
At 15:09 , Blogger Marek Zeman said...

prepac, este raz :) uz sa kontrolujem..
az teraz som si vsimol, ze ti pretala ciaru zivota! ta mohla tym zabit :D

 
At 22:05 , Blogger Misiska said...

oo ake pozitivne vediet, ze vlastna macka sa pokusa spachat na mna atentat.. :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home