Tuesday, November 07, 2006

4 veci - Vier Sachen - Cuatro Trebejos - вчетвером пожитки


Inšpirácia došla, jedine ak by ste chceli čítať o nezáživných veciach posledného týždna (*), ale o tom sa zase mne nechce písať :)

Na sme.sk prekvitali 4veci a teraz sa mi náramne hodia. Tu sú:

4 miesta, kde prekvitala moja nevinná detská dušička (ehm ehm)
- Nitra vedľa Nitry

- istý čas i Hlohovec

- ale aj Blava pod Devínom

- a zlatý klinec Holý(č)wúd


4 filmy, ktoré si pozriem hocikedy a hocikde

- Secret windoow (skvelé skorosólo Johnnyho tak nepozrite si to, no!)

- Drž hubu :D (žiadne heroické výkony, ale Rubýýýý! Hóóó...atd. možno poznáte :0)

- sériu LOTRa
- a keď natočia film o mne, budem si ho stále púštať :) Pozn. nežartujem

4 moje rozpoltené ja :)

- moja druhá polovička narcistického dua
- moja nezabudnuteľná dfojiii s telepatickými schopnosťami

- moja racionálne zmýšľajúca a veľmi inteligentne hovoriaca, čajík popíjajúca súdružka exspolusediaca (no pre mňa stále spolusediaca :D)
- moje 4. ja, ktoré sa zatiaľ nikam neprevtelilo


4 veci, ktoré práve čítam

- najnovší Premiere

- posledný Apetit

- Nebo nepozná obľúbencov od Remarqua

- rozvrh na zajtrajší deň vycapený pred nosom


4 nápoje osviežujúce telo i dušu

- rooibos aloe vera

- touareeeg
- rooibos maroko :D
- minerálka taká zelená tichá :)


4 miesta kam som nakukla

- preslávená jÚKej

- mýtami opradené Grís, akože Grécko
- klasické Chorvátsko
- a omrkla som si i to naše krásne Slovensko, nech viem načo mám byť teda hrdá ")


4 seriály, ktoré ak stíham, tak vidím

- Gilmorky

- Simpsonovci

- telenovela :D alias McLeodove dcéry
- Priatelia

4 linky, ktoré prenasledujem dennodenne

- 7 plums/7 slivák

- Marek vykúka z ulity

- istá nemenovaná kvázi sekta s kotlom vo vnútri

- a ako správna narcistka komenty tuná :D


4 veci, pre ktoré už končím so 4 vecami

- nekreatívne blbosti už píšem

- už by tých vecí aj mohlo stačiť

- už ma vážne nič nenapadá

- musím sem hodiť ešte jednu vec, nech to nemusím mazať - yes, hotovo

a ešte . na záver

(*no nezáživných...o tom, ako som trávila prázdniny radšej inokedy :D)

Dovidenia nabudúce a dobrú noc, či ráno, či už aj pekný deň :)

2 Comments:

At 11:23 , Blogger Marek Zeman said...

juu novy clanocek :) aspon trocha usmevu do tohoto zamraceneho a domastalebezinternetoveho dna. Marek uz dlho nemohol vykuknut z ulity :(
Ty si aj v Hlohovci byvala? *ide kuknut mapu, netusacky kde to moze byt*
a inak super fotka pri clanku, sama si robila? :DD (rastla/fotila/upravovala :D)

 
At 17:19 , Blogger Misiska said...

rastla??? :DD nechapacky mierne, ale ano, i keed fotograf preslaveny bola v tomto pripade Adushka :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home