Wednesday, October 11, 2006

Bilancia

Bilancia dnešného vysávania, ktoré som nepraktikovala - hmm radšej ani nechcite vedieť ako dlho :D

- vypadnuté poistky (sakra, prečo len naši vedia, že ich viem dať nazad? :/ .. ale aj tak za to, že vypadli nemôžem! )
- narazený lakeť (hold, keď je niekto šikovný a zárubňa príliš úzka... ale to zárubňa za to môže, nie ja!)
- narazený palec ( ..bez komentára.. ale zas to nie je moja vina!)
- zhodený hrniec ( za to môže tá šnúra, nie ja!)
- pristúpený mačiak (no nemal sa tam motať, zas za to ja nemôžem!)
- nervy v koncoch (vysávačova chyba!)
- upchatá hadica niečím neidentifikovateľným (no.. to už možno bola moja vina.. ale psst)
- nedovysávanie zvyšku bytu (len pre mňa dobre, nechcelo sa mi :D)

Ale hlavné je, že nikomu sa nič vážne nestalo. Vysávač je celý, hadica upchatá, ja už bez nervov... čo viac si môžem priať v tejto situácii? :D

6 Comments:

At 01:21 , Blogger Marek Zeman said...

lol ano ty nic, ty snurka od rolety :)))
nevedel som, ze vysavanie moze byt az tak nebezpecna cinnost, asi to poviem mame a mozno ma uz v zaujme mojho zdravia nebude nutit vysavat.. vsak ma lubi a chce pre mna len dobre :DDD

 
At 19:41 , Anonymous Anonymous said...

*kaputoooo* zdechla som totalne :DDDD coho si clovek neuzije pocas vysavania :DDD

 
At 20:24 , Blogger Misiska said...

oo ja mam dva komentyy :DD waa :D mno ano, vysavanie je duchaplna mnohocinnost :DD
a mareek :D aby si nebol prekvapeny s tym ze ti chce len dobre lol (A):D
a kacii ty mi tu nezdechinaj, koho budem potom drezurovat?! :D:D

 
At 21:52 , Blogger Marek Zeman said...

vsak pohoda nech kape :D ved tu mate cloveka, co ovlada umele dychanie (A):D

 
At 09:19 , Blogger JaKo said...

:D

a čo na to ten chudák upchatý vysávač ?

 
At 14:12 , Blogger Misiska said...

no uz je odopchaty pche :( a nakoniec som musela dovysavat byt, sa mi taaaak strasne nechcelo :DD

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home