Sunday, October 15, 2006

Neznášam...

... špenát, vnútornosti a morské potvory
... hip hop, techno a podobné veci, čo sa hrajú na to, že "tvoria hudbu"
... ružovú farbu - na mne (ale smutne priznávam, že som ju kedysi nosila... a na iných ľudoch.. no nech si ju nosia, ja si na seba nič ružové nevezmem, až na jedny ponožky :D)
... ohováranie !!!
... keď zabúdam
... tie chvíle, keď sa mi vrcholne nič nechce a len čumím do blba
... keď sa comp alebo foťák, rozhodne štrajkovať a fotky sa mi nedajú naťahať do compu :(
... keď ma profesorka neminy oslovuje Michala ... za to by som ju ubila ako fakt ...
... keď mi štrajkuje mp3
... keď je zima
... jednu biflu v triede
... keď som stršne "šikovná" a všetko mi "ide"
... keď ma nikto nepočúva, a pritom sa tvári, že áno ja počúvam a houno z toho
... keď mi niekto odpovedá dvojpísmenkovými odpoveďami, popr. dvomi slovami a tým hasne konverzácia...
... keď si neviem vybrať jedlo na obede
... svoju nerozhodnosť a náročnosť
... keď si niekto ani za nič nevie priznať chybu a presviedča ma úplne odveci argumentami
... tie chvíle, keď neviem čo povedať...
... svoju lenivosť a pohodlnosť
... ľudí, ktorí si myslia, že zhltli všetku múdrosť sveta a jediné čo ich zaujíma sú oni sami
... tie dni, keď sa jedna vec pokazí tak sa zákonite musia pokaziť všetky ostatné
... keď neviem pomôcť, príp. zdvihnúť náladu
... depky a hádky (ale hádky s ľudmi, ktorých nemám rada, celkom často "vyhľadávam"...)
... fyziku a matiku (fakt nie som ten typ, ktorý by tieto dve veci chápal...)
... terajšiu nemčinu
... strach
... dotieravé muchy, ktoré mi lezú do výstrihu, a potom sa robia, že sú mŕtve
... keď mi je nejaká vec, po ktorej mi srdce piští malé alebo veľké... :( (je to povrchné? no možno... )
... buzeráciu
... zatajovanie informácii! alebo keď sa dozviem všetko až posledná ... nenormálne ma to irituje :D
... "duchaplné" reklamy na cif, domestos, calgon a na iné pre - nás, - čo - si - chcú - len - vkľude - pozrieť - film drásajucé blbiny
... slovenskú klavesnicu, a predsa keď píšem do blogu, tak prepínam na slovenskú :D
... smajlíka :p ... neskutočne ma vytáča :DD ale paradoxom je, že ho používam jedine vtedy, keď ja som vytočená...
... tupé pinzety
... keď si ku mne v buse sadne dáky poriadne prefajčený/á chlap/ženská
... arogantov a ignorantov
... keď dlho nikto nič nepridáva do blogov, nemám potom čo čítať :D
... nekreatívne obdobia ...

... a myslím, že to už by aj mohlo stačiť :)
- a snáď sa mi niekedy bude chcieť aj "Zbožnujem..." napísať :D

2 Comments:

At 14:40 , Blogger Marek Zeman said...

ja neznasam komarov :|
A ta nemcinarka ta vola Michala a nie Michaela? :DD

 
At 15:00 , Blogger Misiska said...

no ano aj tych, ale vidis ti ma zrovna nenapadli :DD
a jo, michala ma furt vola... chrr a uz som jej asi 5x prizvukovala ze michaela... a on nee, furt michala.. aj dneska, a zas mala na mna nervy a to som nic nerobila :D lol :DDD ale sak nevadi, a furt ma vyvolava, akoze, mohla by dat aj priestor ostatnym, toto je diskriminacia! resp. zasadnutie :DDD

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home