Friday, October 27, 2006

Udalosti dnešného večera

Mám chuť blogovať, resp. akože písať. Tak blogujem, resp. akože píšem.

Môj večer oficiálne začína o 20:14. Vtedy celá nedočkavá usádzam svoju pohodlnú zadnicu pred televízny prijímač. Nejakým zázračným spôsobom odignorujem minútu dákych odveci maďarských reklám a potom si už len vychutnávam moju "austrálsku telenovelu"

- Dnes (resp. včera, ale až dnes sa ukázal - domotané ja viem, ale nech vás to netrápi :D) mi vrátili do "telenovely" Nicka. Yes ! Ale má to jednu chybu - dali mu ten najdebilnejší dabing aký len mohli! :( Predtým mal stonásobne lepší dabing, vliekol sa s ním od začiatku a mal sa s ním vliecť až do konca. Veď ako ja som si aj myslela, že Nick už nadobro skončil, lebo akože umrel, ale to by nesmela byť (mnou pomenovaná) "telenovela" :)


No to by sme mali. Po telenovele som začala prepínať a hľadať niečo, čo by stálo za vydržanie pri telke. Okrem Pottera jednotky som nenašla nič. Smutné. Tak som nejaký čas zotrvala pri Harrym a miestami sa aj smiala, že pred nejakými pár rokmi dozadu som bola úplne vyhaluzená z toho filmu :D Ale náhodou je to fajn film, takže ak by boli dáke námietky tak psst s nimi :)
________
(hm v telke šla 1, tu je pre ilustráciu Ron zo 4. tak nech vás to nemätie :D)

No a potom som sa usadila sem a už mi niet pomoci. Zapla som lampu, nech aspoň na klávesnicu vidím, a zrazu začala dáka nervná mucha páchať samovraždu. Narážala v pravidelných intervaloch
do žiarovky, pravdepodobne mala zrak mimo provoz :D No a potom sa začal odohrávať skoro ten istý scenár, ako pri doternej muche, ktorá mi do výstrihu vliezla. S tým rozdielom, že táto nikam nevliezla, iba narazila do monitora a padla na klávesnicu. Ale tentoraz nad klávesu F1! Ale táto mucha je dáka padavka - nemá žiadne tiky nohou, tak snáď nemusím očakávať žiadne pomsty z jej strany.
A aháá akurát mi tu krúži dáke mušiatko. Prejavím svoje mucholačné spôsoby a padne aj tá za obeť? Nie, túto nechám žiť. Ale ak bude príliš doterná, tak ... Nie nie, žartujem, zatiaľ na mňa nemusíte posielať Greenpeace. (aj preto je tento post ladený do zelena! :)



No a konečne sa dostávam k jadru celej veci. Nejakým spôsobom som sa dostala na Google Maps. Vedela som, že niečo také existuje, ale nejak obzvlášť ma to netrápilo. Ale keď už som raz bola tam, začala som pátrať po stopách mojej nedávno dávnej minulosti. A tak som našla Púpavovú ulicu, South Park 7 v Brountone, Woolacombe beach, Ilfracombe, Pilton, Barnstample, ... a nábrežie rieky, pred ktorým bola naša dvojtýždňová škola v jÚKej a tak. Holíč bol znázornený dosť výstižne. Dve preťaté žlté čiary. Heh.

7 Comments:

At 02:02 , Blogger Marek Zeman said...

vcera si niekde napisala, ze ta vzdy sklame, ked pozries nejaky blog, ktory mas rada a tam ziadny novy clanok. U mna plati to iste.. a hlavne potom ma vzdy velmi potesi, ked najdem nejaky novy clanok u teba. Vzdy ma vie zabavit a rozosmiat, nech je o beznych veciach alebo aj o vaznych :)) dakujem

 
At 09:51 , Blogger Misiska said...

:) mna teraz potesilo to, co si napisal.. hned zrana citat nieco take.. no dakujem :)
heh a teraz si tu budeme dakovat do konca dni? :D

 
At 19:10 , Blogger Marek Zeman said...

to je trapnee, ono mi neukazalo, ze si mi odpovedala a az teraz, ked som ti chcel napisat nieco nove pozeram, ze si tu pisala :))

Dakovat ti uz nejdem, ale tentoraz ti zagratulujem, ze ti znovu zije ten Nick ci jak sa vola :D som ti vravel, ze ho urcite vzkriesia nie? :DD

 
At 19:11 , Blogger Misiska said...

nie nevravel :DD ale ja som tajne dufala (A)(A)

 
At 15:25 , Blogger biker said...

Ahoj kocka z holy(4)woodu :) si vtipna baba, mas tu zaujimave veci a tiez toto tu mas uz par dni. daj neco aktualnejsie uz :)

 
At 15:26 , Blogger biker said...

prepac, som chcel napisat
holy(č)woodu :) som strasny preklepak

 
At 18:59 , Blogger Misiska said...

to nic, i ja som preklepacka :D
a jasne, nieco aktualnejsie, no pokusim sa, ze co to da :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home