Sunday, November 26, 2006

Zádery a iné drísty po prvé

Občas sa predsalen zadarí ... A situačný humor rulez :D

P.prof. geografie vie tiež niekedy zaperliť:
- "...Čiže prapredok anglickej kráľovnej môže byť kľudne nejaký gauner, ktorý nahánaľ chudákov poľnohospodárov."
- "Pygmeiovia, Bušmeni, Hotentoti ... no tak pre nich je najväčším objavom šumivý celaskon."
- "Eskimáci su alkoholici!"

A hodiny občanky su na nezaplatenie (všetko z úst pána profesora :D):
- "To sú také embrya!" (diskusia sa točila okolo teroristov)
- "Veď ja su aj tak borec, že jo?!"
- "Ty počuj, čítaš jak krtko zahrabaný pol metra pod zemou a ešte má so sebou aj dva šulky mariši"
- "Kde je tento embryonálny vývin?!" (spolužiak chýbal :D)
- (na stole nám pribudla taká zelená vec v kvetináči, akože dáka rastlina a zrazu ju len pán profesor berie do rúk a už spúšťa svoje umenie) "Zelená je tráva, kto nehulí, je kráva!"
- "Sultanát - .. no akoby som vám to, to je ten Jánošík, co má 40 bab v háremě a fajčí vodné vajká"

Paťo: "Brunej je s mäkkým i?"

Hodiny ekonómie:
- p. prof.: "... o mužoch a ženoch"
"... to dévédíčko"

- p. prof.: "Aký máme čas?"
- Lukáš : "Stredoeurópsky."

(Gabika lízala lízatko, na hodine :D)
- p. prof.: "Gabi, to lízatko čo ... ?"
- Gabika : "... chcete?" (vyberie lízatko z pusy a ponúka :D)

- p. prof.: "Ja z vás umrem"
- niekto : "Nech sa páči"

Hodiny literatúry
(Paťo odpovedal z Eposu o Gilgamešovi)
- "Epos šiel hľadať nesmrteľnosť"
- "Patrili mu všetky ženy i muži"
- "Tá bohyňa naňho poslala bohovského býka"
- "Nie je spomenuté či zomrel, ale i tak zomrel"
- "Literatúru delíme na starovekú a oneskorenú" p.prof. v kŕčoch : "Ty si oneskorený!"
...
- "Kto zohral najväčšiu úlohu v Trójskej vojne?"
- "Brad Pitt"

- "Akých poznáte gréckych bohov?"
- "Herkulesa a Xenu"
...
(zase niekto odpovedal :D)
- "Čo sme čítali od Sapfo?"
- "Ódu na Afro" (spr. odpoveď Óda na Afroditu)

- "... keď ho jeho mama žmýkala v tej rieke" (o tom, ako sa Achylles stal nesmrteľným)
- "Bol to eposák" (zas Epos o Gilgamešovi)

- "Potom odišiel na Skalku pri Trenčíne kde trýzvil" (o Benediktovi, ktorý sa na Skalke trýznil a nie trýzvil :D)

- "No čo sa ešte vtedy písalo?"
- "Modlitebné knižky"

V bufete
- "Prosím si hentamto hento jedno" ... "Toto?" ... "Nie, hento" ... "Aha"

Matika (pán profesor je zjavne slepý, tak tu sú jeho komoleniny mien :))
- "Morvay" ( .. inak Morong)
- "Monk" (zas ten Morong :D)
- "Holca" ( .. Holaza)
- "Minďoš" (.. Minďaš)

Nezáživná nemčina, normálne sa divím, že dáky dríst tu je :D
"Wir wollen die Filme kuken!" ( preklad, Chceme kukať filmy!" )

Psychológia
- "Čo budete robiť v dospelosti?"
- "Sexovať"

Dejepis (Fero doniesol dáku knihu z roku 1600.. )
- "Viete odkiaľ tá kniha pochádza?"
- "Z dedovej poličky"

Informatika
- p. prof.: "Všetci sa s ním chvália.. ja mám taký veľký, výkonný... " ... v triede strašný rehot ... "procesor som samozrejme myslel!"

Anglina
- "Hí valks tu zhúl" (he walks to school :D)
- "Dis is maj róm" (this is my room)
- "My FFFater!"

5 Comments:

At 23:12 , Blogger Marek Zeman said...

No pekne dristy :)) Asi tam mate v triede veselo.
Ked som inak nad tym tak rozmyslal, napadlo ma, ze na vyske uz take situacie moc nezazivame z roznych dovodov, tak si to uzi a zabav sa, kym si este na strednej :D

 
At 17:07 , Blogger Misiska said...

lol som v prvom a ty uz strasis s vyskou :DDD a ano pekne dristy, dneska na obcanke sme sa zas nasmiali :D

 
At 11:31 , Blogger sas said...

aj vasi profaci su asi vesele kopy, vsak? s humorom ide vsetko lahsie:) Skus nam hodit daky clanocek z prostredia triedy..daco..kludne aj fabuluj :)

 
At 21:07 , Blogger Misiska said...

no vesele kopy, oni zadru niekedy aj tak, ze o tom nevedia :)
a z prostredia triedy, pouvazujem, ale v podstate ani neviem, co by som tam pisala :D ale ved uvidime..

 
At 22:12 , Blogger Marduk said...

:-D netusim o com to tu je len ma pobavilo ze som nasiel tvoju fotecku ked som dal do googlu "krtko".
:-D tak pekneho krtka som este nevidel.
;-) keby daco tak "www.vampirefreaks.com/Cubix" je moja nora
:-) fakt pekny krtko...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home