Thursday, May 10, 2007

Katastróf, katastróf!


Nechápem.
Nechápem ako to robí.
Fakt nie.
Či švihne vždy imaginárnym prútikom, keď sa zahľadí na hodinky a z 5 minút do konca vyčarí ešte ďalších 20 minút.

Alebo naše mysle opantá nudou tak, že nevieme kde je sever (síce.. to nevieme ani tak) a tak sa nám zda čas dlhší...

Neviem. Nevieme. Nikto nevie! A ani ona asi nevie.

Najdlhšia hodina na svete! Trpíme...

Najmonótonnejšia hodina na svete! Trpíme...

Najnudnejšia hodina na svete! Trpíme...

Je to smutné, ale na tieto hodiny sa teším iba vtedy, ak píšeme písomku - vtedy sa aspoň nenudím...

Katastrofa.
Katastrofa
menom NEMČINA!!!

6 Comments:

At 23:48 , Blogger Marek Zeman said...

hehe no konecne som sa dockal :D jaj Misik, ale ty bud rada, ze mate tu nemcinu len 45 minut.. vzdy lepsie ako mat prednasku 135 minut, cumet tam na tabulu a vobec netusit, o com ta teta rozprava :D a este ked sme si nahradzali dake stratene hodiny, tak to bola uz smrt..

 
At 12:51 , Anonymous Anonymous said...

no ale pri tej prednaske asi nikto nevyzaduje tvoju aktivitu, nie? :D tu nas vkuse okrikuje a ze sa mam sustredit a tak.. :D ale ked to sa nedaaaaa... :((

 
At 13:07 , Blogger Marek Zeman said...

no aktivitu ani nie..ale zase bolo dost tazke aspon nezaspat ked sa tam clovek zvalil na lavicu :D
ale najlepsie bolo, ked sme sa bavili o prednaske o fraktaloch, ze tam kazdy spi.. a ucitel co to uci to zacul a on na to ze: jaaaj fraktaly.. tam mam problem nezaspat aj ja :D (mozno to povedal uplne nejako inak..ja s mojou pamatou nemozem citovat :D)

 
At 00:52 , Blogger Lilith said...

Cim to je ze na KAZDEJ skole je nemcina najnudnejsou hodinou? Pritom to je taky pekny jazyk ;-)

 
At 16:53 , Blogger Misiska said...

no.. u nas je to profesorkou, zarucene.. monology, ten isty ton hlasu, dokonca i ked je nastvana ma ten isty ton.. stereotypna vyucba, nic nove, ziadnna zabava.. des

 
At 20:37 , Blogger femma said...

...no, ja sa len modlím, aby ani jeden môj žiak nemal dôvod napísať takéto niečo...:-))))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home